Ile było ludzi

niedziela, 11 marca 2012

6. Forever in Heart


Wtuliłam się w niego jednocześnie zaciągając się jego perfumami. Tak to chyba była definicja szczęścia. Potem przywitałam się z resztą. Ogólnie spędziłam bardzo miły wieczór. Trochę z Lou pogadałam i potańczyłam, a w sumie resztę przepiłam i przegadałam z Ed'em. Gdy siedziałam akurat sama i mieszałam w swoim drinku przyszedł Liam.
- Natalie cię szuka. - Popatrzyłam w jego oczy. Głęboko w nich był ból. Chyba nadal mu na niej zależało. Podał mi rękę i zaczął się przeciskać przez tłum. Gdy doszliśmy do Nat, ona stała ubrana. Miała na sobie moją ramoneskę.
- Di zostaje ? - Pokiwali głowami. - To pa Daddy. - Przytuliłam go i wyszłyśmy.


* 23 grudzień *

Jutro lecę do Polski. A dzisiaj jedziemy wszyscy do Doncaster. Tak. Całe One Direction plus nasza trójka. A raczej czwórka. Nie powiedziałam jeszcze nic Louis'owi ale chyba niestety jestem w ciąży. Tak, wpadliśmy. Nie miałam czasu iść do ginekologa. Tyle miałam zajęć. Muszę się przebrać i iść kupic prezenty dla rodziców Lou i moich. Włączyłam muzykę i poszłam. Szłam myśląc o tym o będzie. Co się stanie jeśli jestem naprawdę w ciąży. Przecież ja mam dopiero 17 lat. Może i Lou jest starszy ale to... to jest za wcześnie. Tak myśląc nie zauważyłam, że wchodzę na ulicę. Zdążyłam usłyszeć pisk opon, poczuć ból a potem była tylko ciemność.

* Oczami Louis'a*

Nagle zaczęła dzwonić komórka. Spojrzałem na wyświtlacz. Dzwoniła Darcy. Uśmiechnąłem się. Tak bardzo ją kochałem. Nie dałbym rady żyć bez niej.
- Halo ?
- Pan jest kimś bliskim dla Darcy ?
- Tak. Jej chłopakiem. A o co chodzi ?
- Właśnie zginęła w wypadku. I nie tylko ona. Zginęło jej, zapewne wasze dziecko. - Rozłączyłem się. Nie ! To musi byc jakiś żart !  To nie jest prawda ! Zapewne chłopcy robią sobie żarty. Zszedłem na dół.
- Musicie sobie ze mnie robić żarty ?
- O co ci chodzi Louis ?
- To, to nie wy ?
- Nie. A o co chodzi ? - Łzy zaczęły spływać mi po policzkach. Nie ! Nie ona ! Jeszcze do tego była w ciąży !  Miałem zostać ojcem. Nie !
- Louis do cholery o co chodzi ?!
-Darcy... ona... ona. Nie żyje... . - Wszyscy patrzyli się na mnie jakbym powiedział co najmniej ,że Liam zjadł zupę łyżką.

* Tydzień potem oczami Harr'ego*

Dzisiaj jest ten dzień. Pożegnanie Darcy, Louis'a oraz Ann, jak daliśmy ich nienarodzonej córeczce na imię. Lousi zabił się następnego dnia po tym jak dowiedzieliśmy się o śmierci Darcy. Śnieg dzisiaj przestał padać i wyszło słońce. Czy to jest znak ? Że mimo wszystko powinniśmy zachować pogodę ducha ? Tylko jak to robić ? Straciliśmy najlepszego kumpla i przyjaciółkę. Nic już nie będzie takie jak dawniej. Przychodzi mi tylko do głowy jeden cytat :

" Śpieszmy się kochać ludzi...
Tak szybko odchodzą."



_________________________

Shut the door, turn the light off
I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this even though I try


Heart beats harder
Time escapes me
Trembling hands touch skin
It makes this hard girl
And the tears stream down my face

If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time


You know I'll be
Your life, your voice, your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this
Moment in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

Close the door
Throw the key
Don't wanna be reminded
Don't wanna be seen
Don't wanna be without you
My judgment's clouded
Like tonight's sky

An a silent 
Voice is numb
Try to scream out my lungs
It makes this harder
And the tears stream down my face

If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time

You know I'll be
Your life, your voice, your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this
Moment in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

If I should lie to my mind
Going back to the time
Playing games in the street
Kicking balls in my feet
Theres a numb in my toes
Got me close to the edge
There's a part of my clothes at the end of your bed
As I feel myself fall
Make a joke of it all

You know I'll be
Your life, your voice, your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this
Moment in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

You know I'll be
Your life, your voice, your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this
Moment in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

_________________________
Przepraszam. Miałam ciągnąć to opowiadanie ale powoli się wypaliłam. Mam pomysł na nowe, ale na razie chcę napisac przynajmniej 5 rozdziałów na Gotta Be You. Pisałam to oczywiście przy Moments. Dlatego ten tekst jest na końcu. Przywiązałam się do tego opowiadania chociaż było krótkie. Chcecie żebym dodała Epilog ? Wybór należy do was. Powiem jeszcze, że przy pisaniu płakałam... To tyle... Dziękuję.

___
EDIT z 14.03 - Popłakałam się jak to przeczytałam

2 komentarze: